ECO4 U01 ECONOMIA, LA CIÈNCIA ÚTIL (L’estudi de l’economia – Economia normativa I)
Activitat 6:
1.En alguns casos, però, el que és just o no és matèria opinable. Per exemple, la manera més justa d’avaluar als alumnes és...
Redacta un post explicant quina és, i per què, la solució més justa en aquest cas.
Penso que la opció mes justa es la B:
1.En alguns casos, però, el que és just o no és matèria opinable. Per exemple, la manera més justa d’avaluar als alumnes és...
Redacta un post explicant quina és, i per què, la solució més justa en aquest cas.
Penso que la opció mes justa es la B:
També podríem premiar l’esforç. Alumnes que han dedicat hores i hores, que han redactat apunts, subratllat pàgines, realitzat centenars d’esquemes... mereixen la mateixa nota que un alumne que amb estar atent a classe ja en té prou?
- En la meva opinió, l'esforç és un aspecte molt important a valorar ja que tot i que l'alumne no ha aconseguit aprovar un examen, ho ha intentat i s'ha esforçat per aconseguir-ho redactant apunts, fent esquemes...
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada